+ Words can't bring me down

  2013-09-15 / 22:31:00 / Vardag /

Katastrofalt dålig uppdatering..
Har varit i vår sommarstuga och chillat, bland annat ett par timmar med familjen i skogen.. (Mamma tvingade oss alla) haha nejdå, det är mysigt i skogen. Vädret var perfekt och jag gick vilse/pappa tappade bort mig som vanligt. Har ingen täckning i telefonen där heller + att jag såg björn SPILLNING ett antal gånger. Obehagligt.
Jaja igår kväll myste vi till "now you see me" som förövrigt var fantastisk. Rekommenderar den starkt. Idag vaknade jag i ett tomt hus men mamma och pappa hade lagt lite pengar så jag kunde köpa mig nått gott, villket jag också gjorde (se bilderna) haha bakade snickers. Alltså, fruktansvärt gott.
((Skalle))
Aja imorgon är det inte bara måndag det är skolfoto måndagen.. Skjut mig, tack:) nej men ärligt nu behöver jag min skönhets sömn
/Olivia




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious